Thursday 18 October 2012

Creatie proprie R.G



Azi daca as sti ca miine mor…

Azi as trai cu intensitate al vietii fior.
As zburda de bucurie,as cinta de dor,
As vorbi ce gindesc,m-as gindi ce vorbesc.
Astfel incit vreun suflet sa nu ranesc.

Ceea ce ieri nu am reusit sa realizez,
Azi as incerca visele sa mi le urmez.
Crezind cu putere intr-una in ele,
Ma v-a inalta spre idealurile extreme.

Ceea ce ieri era o simpla banalitate,
Azi as face-o sa devina originalitate.
Fiece cuvint,miscare sau gest.
Sa rasune miine cu ecou omenesc.

Azi le-as arata celor dragi ca ii iubesc.
Le-as ierta prostia celor ce  gresesc,
N-as uita ca sint om,printre oameni traiesc,
Respectind principiile bunului-simt omenesc.

Azi ne zicem ca miine e o 9 zi,
Aminind astfel bucuriile simplelor placeri,
Ezitind sa luam din al vietii nectar.
Tot ceam primit de la cel de sus in DAR.

Azi timpul nu asteapta pe nimeni,
Mereu ne spunem ca exista miine,
Dar pentru unii e ultima din viata zi,
Cind profita de ea din plin.

Azi sa facem cuvintele fapte,
Miine s-ar putea sa devina regrete toate.
Ca nu am reusit sa le inscriem la reusite,
Ci le-am pastrat in safeul cu secrete.

Azi e asemeni unui curcubeu,
Ieri a fost istorie,miine v-a fi un mister,
Nimic nu-i intimplator,cazut ca din cer,
Pentru azi sa luptam,miine v-a fi mai greu.

13.04.2012
R.G

4 comments:

  1. Azi daca ai sti ca miine mori,azi ai scrie celor dragi numai de adio scrisori.am incercat si eu sa fiu in trend cu blog-ul tau.Draga ,draga unde-ti sta capul,dar tre'sa recunosc destul de prof...und.

    ReplyDelete
  2. unde in "in profunzime" gasit-ai versul de sus?DA,DA in primul rind una am sa ti-o scriu tie draga amiga.

    ReplyDelete
  3. Azi daca as sti ca miine MORI,ti-as duce numai flori,da eu stiu ca asta no sa se intimple fereasca sfintu,dar frumoos ai transpus pesimismul in vers.

    ReplyDelete
    Replies
    1. OOOOF!Sa ma fereasca toti ingerii sa-mi mai aduci flori ca invii a doua zi sa fac curat.

      Delete