Sunday 17 February 2013


Rãnile dezamãgirii

Prea ȋnalt poate e virful muntelui,
Pe care tindem sã-l exploram,
Prea departe poate se ȋntind orizonturile,
Pe care vrem sã le cuprindem,
Prea mari poate sȋnt aşteptãrile,
Spre care al nostru curaj ȋ-l predispunem.

Dar cȋt de dureroase sȋnt loviturile,
Valurilor de malurile dezamãgirilor,
Cȋtã pustietate bȋntuie ȋn ale noastre suflete,
Cȋnd visul nostru de stȋncã s-a zdrobit,
Atunci cȋnd praful decepţiei se asterne,
Paralizȋndu-ne pulsul optimismului.

Ne ȋngheaţã puterea de a mai crede,
Ni se ȋnãbuşã speranţa la o un alt vis,
Sleite forţele’ni sȋnt de a ne ridica,
Mintea nici ea de a mai ȋncerca nu vrea,
Din frica de a Eşua.



R.G. 07.02.13



2 comments:

  1. Ei Renata,cei cu asta,nu nu nu nu esti tu,nu vreau sa ma dezamagesc si vreau sa-mi sterg imaginea asta,nu te recunosc,Re...ka hai te rof fa ceva ca nu-mi placi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bonjour,lasa tu pesimismul,asta Lena la mine asa-i tema,desigur ca nu ma reprezinta,ce crezui Smile-ul de pe face-ul meu degraba nimeni si nimic no sa mil stearga crede-ma simt eu ca am sa am motive de acum inainte sa nu fie smile-ul pe off.Te pup.

      Delete