Sunday 28 April 2013

Parfum de......Ploaie.



  În sfirșit stropii de ploaie au sărutat gingaș fruntea pămȋntului arsă de soarele arid din ultima vreme.
 Cerul a format un cuplu cu pămȋntul,iar din armonia dragostei lor a luat naștere redesteptarea naturii ,florile primaverii și-au ȋmprospătat culorile iar frunzele pe ram și-au recăpatat elasticitatea de odinioară.
 Pȋnă și noi oamenii revenim dintr-o somnolenţă fizică profundă.Cȋnd simţi cum ploaia ȋ-ţi brăzdează faţa iar adierea vȋntului sălbatic ȋ-ţi adulmecă șuviţele rebele ale părului.Toate sȋnt ȋntr-o armonie cȋnd ploaia aduce belșug.

3 comments:

  1. Exceptional,Asemenea parfum as vreau si eu sa am,extraordinara aroma de primavara.Tu singura esti o gradina de ploaie.

    ReplyDelete
  2. Excepţional, de asemenea parfum şi de gradina de ploaie doar eu am parte, mai pune-ţi pofta-n cui!!!!! :)

    ReplyDelete
  3. Take it easy,eu is barbat si nu suflu ceea ce nu-mi apartine cu atit mai mult sa o iau,serios nu ai de ce-ti face griji,ea la tine e tare de treaba si serioasa,WE'RE JUST FRIENDS!

    ReplyDelete