Tuesday 27 August 2013



Regrete!

Regret limbă română,
Că nu te-am cinstit cum se cuvine,
Că am rostit cu slove păgîne
Versurile scrise in Latină.


Regret pămînt român,
Că nu ţi-am fost vrednic stăpîn,
Şi am permis unui străin,
Să pîngărească al tău destin.


Regret artist român,
Că muzica nu ţi-am ascultat,
Cînd despre Limbă şi Neam ai cîntat,
Cu voce tare”Libertate naţională”ai scandat.


Regret poet român,
Că versul nu ţi  l-am citit,
Şi cărţile mult timp le-am ocolit,
Crezînd că-mi eşti şi-ţi sînt străin.


Regret Drapel cu TREI culori
Ca atunci cînd falnic te înalţi în zări,
La acest fior patriotic rămînem nepăsători,
Arătȋnd cît sîntem de săraci şi inferiori.


Regret Basarabie,
 ȋn istorie trecut-ai prin foc şi sabie,
La cîtă  umilinţă ai îndurat,
Cînd invadatorii te-au renegat şi defaimat.


Regret Etnie românã,
Cã prin existenţa-mi spiritualã umilã,
Am venerat simboluri pãgȋne,
Si m-am inchinat la false chipuri divine.


Regret grai românesc,
Cã doinele nu le-am ȋnţeles,
Ma bucur graiule fãrã de moarte,
Destoinic rezistat-ai schimbãrilor toate.




No comments:

Post a Comment